No, részemrõl vége az aftershocknak - alig néhány perce sikeresen befejeztem a játékot. A történet szerintem nagyon jóra sikerült, egész izgalmas és mégeredeti is, egy nagy-nagy pirospont jár a forgatókönyv irónak. Aki viszont nagy-nagy feketét érdemel az a pályatervezõ (mert ugye nagyon kevés pályaféle van) és az, aki hülyére bonyolította a kutatási és gyártási rendszert. Ennyi labor meg factory szerintem túlságosan szétszabdalta a játékot.
A wargot anyahajó után én már nem foglalkoztam a küldetésekkel, csak azt csináltam meg, amit muszáj volt, tojtam egy nagyot az összes betámadós küldire. Hadd foglalják el a bázisaimat, kit érdekel... nagyon sokáig tartottak az utolsó kutatások, és már nagyon tele volt a hócipõm azzal, hogy 2-3 óránként támadott valaki, aztán végig kell ülni a töltést és megcsinálni az unalmas pályát. Szóval remélem az új részben ezzel csinálnak valamit, a játék közepe után szerintem a harc csupa kínszenvedés - nem azért mert nehéz, hanem azért mert túl sok van belõle. Igazán kiváncsi lennék hogy összesen hány csatát nyomhattam le, de tuti hogy többszáz menet volt. Brrrrr... :)
A wargot anyahajó is uncsi - ennyi azonos pálya, egymás után... tiszta inkvizíció. Ráadásul itt elég átláthatatlanok a pályák, akárcsak az utolsó küldik és az ufók helyszinei. Tiszta beteg voltam már tõle a végén, csak mentem mint a tank, tekintet nélkül a veszteségekre, csak hogy vége legyen....
Szóval: a sztori szuper, emiatt ezért érdemes végigcsinálni, és a közepéig izgis is a játék. A végét meg szerintem túlságosan elhúzták.
Gyorsan le is szedtem a géprõl, az AS-bõl ennyi elég volt :)