Nah nem mintha védeni akarnám a játékot, de sztm a ma emberének nem egyszerû jó játékot írni. Pláne nem egyszerû retrosítani egy régi játékot.
Akkor még a gép is viszonylag kuriózumnak számított, így a játékot teljesen másként élted meg akkor, mint most. Mint ahogy egy horrorfilmet is másként éltél meg 10 évesen, és most. Na ez az az érzés, amit garantáltan nem tudnak visszahozni. A baj az, hogy legtöbben ezt kergetik.
Nem volt közel sem ekkora választék a játékpiacon sem és ebbõl eredõen nem volt semmilyen összehasonlítási alapod.
A két grafikai táborról nem is beszélve: "a 2D axonometrikus jobb volt, a grafika nem számít" és a "mégiscsak 2005 van, illett volna 3D-ben kihozni".
Aki azt mondja a grafika nem számít az épp oly nem normális, mint aki azt akarja, hogy a játékban lenszflór, mósen blúr, fényorgia meg f*szom tudja mien effektek legyenek.
A játék komplikáltságáról csak vonalakban.
A régi rajongók (ha még játszanak gépen egyátalán) imádnák a felfoghatatlannak tûnõ összetettséget, csak hát õk nincsenek elegen. Az újonnan érkezõknek viszont az kell, hogy könnyen beletanuljanak ezért sajna kompromisszumot kell kötni, olyat, amilyet. Mert ha a bonyolultabbat választják, akkor közel sem fognak vele annyian játszani, nem veszik meg annyian és a cég tönkremegy, bár a játéka a régi rajongók szemében kiváló. Viszont ha túl egyszerû, akkor a régi rajongók elfordulnak, az újakat meg esetleg, ha nem köti le annyira a játék - mert ugye õk nem kergetik benne azt a játékélményt, mint a funok... hát szal ez is egy nehéz eset.
És akkor még a történetrõl még nem is beszéltünk...