Sztm nem jó technika, ugyanis a harc végén mindent hazaviszel, ami a földön van.
SoulHunter!
"játszottam 1-2 missiont...
lenyuzok 2 szürkét... félbeszakitom... erre simán kiirja,h nyertem
na bazz...
van igy értelme?"
Sztm az elsõ x misszió alapján még nehéz megítélni egy játékot, kb. mintha a Half 1-ben a bevezetõ vonatozás után abbahagynád a játékot, mert sztd nem jó és nem túlzottan fordulatokban gazdag...
Ha az a probléma, hogy ölni kell benne, akkor nincs értelme, mert a játék további szakaszába is szükség lesz eme tevékenységre, mely néhol már tényleg unalmasnak ható monotonitásba csap át. De konkrétan amúgy mire gondolsz? Most ne a viccre, hanem a játékkal kapcsolatban.
lalakov!
A nincs FPS nézet tudtommal. Elvégre ez egy taktikai(?) stratégia, bár manapság ez már nem kizáró tényezõ.
Mondjuk egyébként sztm a JA2-tõl (amihez ugyan semmi közük) átvehettek volna annyit, hogy a pályán ne csak díszként legyenek a tereptárgyak, hanem legyenek funkcióik, ha más nem legalább fedezékül szolgáljanak, mert azért az valahol tényleg mégiscsak vicc, hogy a falat leszámítva, semmi nem ad fedezéket (se szikla, se vagonok, se fa, semmi).