Elég nehéz megfogalmazni, mert sokszor nem tudtam egész pontosan, inkább csak sejtettem, mit is akar a játékban jelenteni a tulajdonság, amit állítottam. A másik dolog, hogy sokszor egy-egy tulajdonság (például a kapus skill) legalább három-négy, ha nem több helyen van meghatározva, így elég nehéz beállítani a megfelelõ értéket, mert nem tudod, honnan veszi a program.
Na szóval néhány dolog:
- a legfontosabb talán, hogy csökkent a játékosok reakcióideje. Egy-egy mozdulat, lövés, szerelés, becsúszás után nem kell sokat várni, hogy újra megmozduljon a játékos, hanem szinte rögtön irányíthatod tovább.
- távoli lövések, cpu cserék természetesen vannak
- több cselezés a cpu részérõl
- a gép sem tökéletes, hibázik (rossz passzok, rossz lövések)
És még sok-sok apróság...
Nekem bejött a gameplay, pont olyan lett mint amilyet szerettem volna. A kapus skill még nem tudom hogy megfelelõ-e, még annyit nem teszteltem. Ezért is lenne jó, ha többen kipróbálnátok, mert legalább mondhatnátok konstruktív javaslatokat...