Hihetetlen, hogy a grafikus motor még mindig ugyanaz, mint az elsõ részben volt...valami iszonyatosan rágyúrtak, s mindezt úgy, hogy a gépigény szerintem mitsem változott!
Végre a menübõl lehet állítani az élsimítást és az anizotrópikus szûrést...(és az élsimítás végre valahára úgy tûnik tökéletesen mûködik)
Nálam 9800pro-n minden fullon (6xélsimítás és 16xanizotrópikus szûrés mellett) teljesen jól fut, miközben nagyon szembeötlõ a grafikai változás!!!
A menürendszer, valamint a hud érzésem szerint elõnyére változott, a hud végre nem takarja ki a fél képernyõt.
Fisher mozgás-akció animációi még tovább bõvültek, s az új 3D-s térkép is elég jónak tûnik, csak még szokni kell.
Az életszerûséget növeli, hogy úgy vettem észre az OPSAT használatnál nem áll meg a játék, s jól mutat, hogy a kép elhomályosításával ugrik elõ az OPSAT ablak, így mondjuk egy figyelt karakter mozgása még nyomonkövethetõ...
Ha ebben is lesznek változatos helyszínek a világ minden pontjáról, akkor úgy érzem, hogy ismét sikerült nagyot alkotniuk a készítõknek, ráadásul úgy, hogy az elõzõ két rész hiányosságainak kiküszöbölésével!
Ja! ...és a Splinter Cell továbbra is úgy tûnik a legjobb "multiplatform" játék! Úgy értem, nem tükrözõdnek rajta a multilatform játékok szokásos hátrányai PC-sek számára (nagy gépigény, élsimítás hiánya, idióta irányítás és kamerakezelés, stb.)