WB & Molni: ezt az AB-t be sem kapcsoltam, mert csak rosszat hallottam róla. Alapból nehéz a játék, rengeteg skillt meg kell tanulni, a pont meg kevés a nehéz haladás miatt..nem kell rá nekem plusz nehezítés.
Amúgy a Gothic 2ben megtanultad a csontit, és annyit idéztél amennyit akartál. A határ csak a manád volt, vagy az, hogy eltévednek, beleakadnak valamibe, lemaradnak. A sárkányokat sima csontikkal öltem halomra, 5-6 csonti úgy szétcsapta õket mint a sicc. Feelinges volt, imádtam azt a játékstílust, hogy megszenvedek az idézõ skillért, onnantól pedig helyettem aprítanak a lényeim. Dió kettõben is a csontinekro volt a kedvencem.
Béna vagyok? Lándzsával tolom, néha bottal, ha az ellenség lejtõn van, és magasabban vagyok nála alapból bukott ügy. Ha pörgök kettõt, és a bot átmegy rajta, néha még akkor sem sebez, de ha én bekapok valamit csak elugrani tudok, vagy meghalok. Block semmit nem ér. Ha megnyomtam valamit azt végigcsinálja, nem lehet a folyamatot megszakítani. G2ben ha kinyitottam egy ládát és térdelt, elõvettem a fegyvert és kapásból rohant tovább, be sem csukta a ládát, ha G2ben támadást indítottam és hátraugrottam hárítani, kapásból ugrott, nem fejezte be a támadást. Ezek hiányoznak ha a közelharcot nézzük. Régen kétkezes kardossal mentem, az még úgy ahogy tûrhetõ volt és lehetett aprítani, de semmi, ismétlem semmi különbség nem volt az alap kétkezes harc, és a mester kétkezes harc között. Ugyan azok a lassú, lomha mozdulatok.