Amennyiben jol tudom, akkor a mostani PSP-s GBA emu a PC-s VBA direkt portja. Gyakorlatilag a srac a legelso stadiumban, amikor annak orul, hogy egyaltalan elindult a cucc. Ezek utan jon a munka azon resze, amikor megprobalja tokeletesen hasznalhatova tenni a cuccot. En nem vagyok programozo, de, ha a gepen a Doom2, meg a Dune Nukem 3D tokeletesen megy, akkor a GBA emu nem lehet tul nagy problema. Foleg annak tukreben nem, hogy alig nehany het alatt mar mukodokepes emu volt a gepre. Nekem ebbol az jon le, hogy eleg konnyen programozhato.
Ja es meg valami. A GB/GBC emu legujabb verziojaban, mar megjelent a GBA tamogatas (egyelore termeszetesen nem mukodik), de ez azt jelenti, hogy mar legalabb ket csapat dolgozik rajta. Es a RIN (a GBC emu, amibol a kepeket linkeltem lentebb) egy nagyon profi cucc, minden olyan dolgot tud, amit egy PC-s nagytestver, mindezt 100%-os hatasfokon, azaz gyakorlatilag bugok nelkul. En max 2 hnapot adok neki, es itt lesz a mukodokepes. Sot lehet, hogy mar jovo heten. ;)