pedig ez teljesen egyértelmű, a kresz szerint akkor is elsőbbséged van, ha közben megszeged a megengedett legnagyobb sebességet.
képzeld el ugyanezt a szituációt, csak úgy, hogy a kereszteződésben lámpa van. a motorosnak zöldet mutat, az autósnak pedig pirosat. az autós azonban mégis bekanyarodik és a gyorshajtó motoros belecsapódik. ebben a helyzetben már egyértelműen az autóst hibáztatná a legtöbb ember. gyakorlatilag ugyanez történt, csak lámpa nélkül, mivel gondolom az adott kereszteződésben a forgalmi helyzet és a forgalom mennyisége nem indokolja a lámpa kihelyezését. abban az esetben, ha mindez kanyarban történt volna, vagy mondjuk nagyon rossz látási viszonyok közt, amikor az autósnak esélye se lett volna érzékelni a gyorsan hajtó motorost, már más lenne a helyzet.
én magam is motorozok és kurvára figyelek minden kanyarodó vagy kanyarodásra készülő autóra mert tudom, hogy sokkal kisebb vagyok, nehezebben vesznek észre és ha befordulnak elém úgyis én húzom a rövidebbet. sajnos nem volt elég rutinja a csávónak, és az első tapasztalatszerzése egyben az utolsó is lett.