Erre mintha válaszoltam volna tegnap, de most nem találom a hozzászólást, úgyhogy megismétlem.
"- kis súly --->>> igaz, tehát nem sodródik a kanyarban" - Pont a könnyû autók sodródnak, ráadásul a rövid tengelytáv még jócskán rátesz.
"- keskeny, ehhez képest magas --->>> nem igaz, 1515mm széles és 1549mm magas..." - Vagyis még magasabb is picivel mint amilyen széles? Egy átlagos autó is legalább 20-30 centivel szélesebb szokott lenni a magasságánál. Ez megint nem pozitívum a stabilitásnál.
"- kicsi, keskeny kerekek" --->>> elöl 145/65 R15-ös gumik, hátul 175/55R15-ös gumik...nem egy batár, de méretéhez megfelelõ..." - Minnél kisebb a kerék, annál jobban szív a kocsi az úthibáknál, attól függetlenül hogy a méret megfelelõ a kocsi méretéhez. Ehhez hozzávéve a kemény futómûvet és a kis súlyt, logikusan következik hogy nem tarthatja rendesen az úton a kerekeket egy átleg személyautóhoz képest. Városban biztos elmegy 50-nél, de egy autó rendesen menjen közúton is, ami jó eséllyel hullámos és kátyús is magyar viszonylatban. Kemény futómûvel kapcsolatban van tapasztalatom egy ültetett és keményített futómûves Golf GTI-vel. Hiába tudnék vele kényelmesen haladni 180-nal, ha az utak 90%-án ilyen tempónál már pattog a kocsi. Pedig az egy szélesebb, alacsonyabb és nehezebb autó, szélesebb gumikon. Mocskosul fekszi az utat, csak nem a magyarokat.