Látom Cvd a fõ észosztó és már-már meggyõzõ lenne, de amikor ezt olvastam:
"Most tisztán csak a kanyarsebességrõl van szó ugye? Ha annyira vágod, akkor meg tudod mondani nekem hogy az ültetésen és a keményítésen kívül még mit csinálnak a Clio futómûvével amirõl én nem tudok, de ami miatt esélye sincs ellene a Golfnak?" akkor hirtelen nem tudtam hogy sírjak-e vagy nevessek inkább :P
Már eleve az a feltevés, hogy csak a keményítés és ültetés hozhat jó kanyarsebességet nevetséges. Ha a futómûben lévõ stabilizátorokat keményíted, azzal ugyanúgy kiküszöbölhetõ a kasztni dõlése, ezáltal a súlyponteltolódás is, mégsem rázza le a vesédet a futómû. Szvsz a szarrá ültetett és keményített Golf-ot simán lenyom kanyarban egy dinamikusan állítható keménységû stabilizátorral rendelkezõ BMW.
A Clio futómûvénél még elég sok mindent változtatnak az említetteken kívül (gátlók, rúgók, összetartás, nyomtáv, kerékdõlés, guminyomás stb.) PL. az említett stabilizátor rudakat is állíthatóvá teszik, a szilenteket kicserélik vagy keményebbre, vagy abszolút nem rugalmasra (fémre), az utánfutást módosítják, könnyebb anyagokat használnak (rúgózás opitimalizálása miatt) meg még vagy 1000 apró de lényeges dolgot. Ha szerinted az utcai tuningolt Golfoddal felveszed a versenyt egy versenyautóvá alakított autóval kanyarsebességben, akkor csak szánni tudlak a naivitásod miatt.