Ne felejtsük el hogy az elején írtál még vagy 4-5 dolgot ami miatt szerinted király a Smart kanyarban, ebbõl egyedül a súly maradt vitatéma, a többi eleve hülyeség volt, és én már azok miatt "hülyének nézlek":)))
A súlyra visszatérve pedig mondhat nekem bárki bármit, tény hogy pl. ugyanaz az autó jobban fekszik nagyobb súllyal kanyarban, úgyhogy a tapadáson keresztül igenis van pozitív hatása a nagyobb súlynak. Konkrét példaként meg felemlegethetném egy 7-8 éve történt esetet, amikor majdnem "megöltem" egy haveromat. Én helyben voltam, õ látogatóba jött, nem ismerte az utat. Én egy kocka 100-as audival bezúgtam egy dupla jobb kanyarba 120-szal belsõ íven megszokásból, elfelejtve hogy a haver 2107-essel jön mögöttem és nem ismeri az utat. Szállt is kifelé keményen, szerencsére volt esze és engedte utána a kormányt de a szembejövõ sávban tudta csak megfogni a kocsit. Ez forgalmas fõútvonalon történt, szinte havonta szállnak el ott autók. Hihetetlen szerencséje volt hogy nem jött szembe senki. Namost ha neked annyira igazad van, akkor nekem kellett volna elszállnom nem neki.