"Ha a futómûben lévõ stabilizátorokat keményíted, azzal ugyanúgy kiküszöbölhetõ a kasztni dõlése, ezáltal a súlyponteltolódás is, mégsem rázza le a vesédet a futómû. Szvsz a szarrá ültetett és keményített Golf-ot simán lenyom kanyarban egy dinamikusan állítható keménységû stabilizátorral rendelkezõ BMW. " - Teljesen igaz. Viszont nem egyértelmûen jobb egy normál futómûbõl keményített stabilizátorokkal kihozni a "merevséget", ez embertõl függ. Van aki erre esküszik, van aki a rugózás merevítésére. Az adott Golf esetében a nagyon pici rugóút miatt ugyanúgy nem nagyon tud dõlni a kasztni mint az általad írt esetben. Csak a stabilizátoros dolog csak kanyarodásnál jó, míg a rugózás keményítése egyenesben is sokat ér (jó úton persze, mint írtam). Vagyis összességében az én esetemben sokkal többet ér a keményítés. Az meg butaság hogy a BMW lenyom, kérdezd meg Walaki-t, õ állítja hogy a könyebb kocsi (esetünkben a Golf) a király.:)))
A Clio-s kérdésben meg csak annyit, hogy naív az aki hatalmasnak állítja be a különbséget a két autó között. Nem állítom hogy nincs külömbség a a Clio javára, de szerintem meglehetõsen aprócska. Tekintve hogy 4 millió az ára egy ilyen Clio-nak, nem kétséges hogy azért olyan hatalmas versenytechnika nem igazán áll mögötte. Sõt amennyire az adatait ismerem (180 ló, 220-as végsebesség, 6,5s 0-100-ra), nemegy szériaautó lenyomná a pályán jó gumikkal. Ne sztároljuk túl, mert ezekkel az adatokkal még az utcán is beleolvad lassan a tömegbe.
No most sikeresen kiragadtam mondatokat az egyébként sokszor helyes megállapításaid közül, aztán azokat magukban támadtam. Nem szép dolog, dehát nem én kezdtem:)