Ja, ez az "apáról-fiúra száll minden" dolog ez odaát elég jól mûködik. Nem akarok példálózni a Nascarral, az tiszta sor mindenkinek, de együléses kategóriákban is ott van az Andretti család, Al Unser-ék, a Schekter gyerek, Jacques Villeneuve is elõbb CART-ot nyert és csak aztán jött át (de, hogy minek maradt itt???) na mindegy. Amúgy télleg az a legkirályabb, hogy odaát nincs az a hatalmas marketingirányítás, mint Európában. Itt egy 35 éves versenyzõ már öreg, mert nem eladható az ábrázata reklámként a termék mellett. Odaát egy 30 év alatti autóversenyzõt tejfelesszájú kezdõnek tekintenek, legyen az bármilyen tehetséges és eredményes. Talán ezért is maradnak meg ennyire a nagy öregek, na meg hát a tapasztalat, a rutin, gondolom ott az azért sokkal többet számít, mint Európában, ahol lassan már egy csimpánz is képes lesz versenyezni, mert minden elektronikus, minden szuperérzékeny, minden atombiztonságos, a versenyzõnek meg versenyezni nem kell, csak gyorsan vezetni, na ezért nem kell a tapasztalat és ezért nem ternel ki Európa újabb Patréséket, Warwickokat és De Cesarisokat, hanem jönnek a 4-5 idényes versenyzõk és ha lejár a szavatosságuk a posztereken és tévéreklámokban, akkor jöhet a friss hús. Agyrém.
Ugyanakkor mákunk van, hogy a világnak van egy ilyen szempontból igenis vitathatatlanul jobbik fele :)