Gondolom viccelsz, hogy nem lehet eladni netes tartalmat... pláne külföldön. Nyilván nem a hírekért, review-kért lehet pénzt szedni (ahogy egy bármilyen általános hírportálnál sem mûködne ez), ezt nem is állítottam, de ha már gamer szájtokról esett szó, van ott is más lehetõség, például:
- prémium tartalom (mint pl IGN Insider)
- háttérképek, csengõhangok egyéb bizbaszok - elég olcsó legyen hogy a célközönségetek a zsebpénzükbõl költhessenek rá
Az online hirdetési piac azért zuhant meg, mert a bannerek hatékonysága kb zéró, aminek az adblockerek terjedése sem kifejezetten segít.
Azért érdekes/fontos ami itt felmerült, mert azt jelenti hogy látogatószám =/= impression ("jobb" esetben), tehát egyrész mint szolgáltató kevesebbet tudsz értékesíteni, mint amennyit kiszolgálsz, másrészt a CPC alapú hirdetéseknél azért nem mindegy hogy megjelenik-e vagy sem, mert ha meg se jelenik akkor még az az 1% alatti esély sincs meg a kattintásra.
a "tájékozott" adblockerrel felszerelt látogatókról annyit, hogy lehet hogy eljutnak a termékekig, csak lehet hogy nem azokhoz a amiket a hirdetõitek termékeihez. És ez azért gáz, mert sok szempontból ezek sokkal értékesebb célcsoport lehet, tehát korántsem mindegy hogy eljutsz-e hozzájuk vagy nem...