most kicsit mélyebben belemerülve azt látom, hogy az emberek nagy része szintén nem érti ezt a döntést. oké, legyen az a magyarázat, hogy lassítja az egyébként hiperpögõs játékot. Ekkor merül fel a kérdés: akkor miért nem csinálnak GDI-nál firestorm Nodnál lézer kaput? az pillanatok alatt tudna nyílni-záródni, nem lassítana semmit
következõ negatívum:
nem lesznek földalatti egységek. semmilyen, se limitált, se elõre fúrt földalatti alagutak, semmi.
indoklás: nem lett volna jó a balansz, Nod rusholna engineereket föld alól. Érdekes, ez adott volt TS-ben is, a westwoodosok mégis értettek a balnszhoz (betonozás, sensor array, emp)
szóval ami a legjobban idegesít, hogy teljesen hülyének nézik az embert, és nem adnak egyenes választ.
az meg már tényleg nevetséges, hogy az is indok, hogy a Nod kiemelkedett a föld alól, és nem fél magát megmutatni a GDInak vagy valami ilyesmi. pfff (tudom nem szeretitek ha puffogok, de erre nem tudok mást mondani :D)
fejlesztés:
szerintem azért várható volt ennyi idõ alatt, graf motor kb adott, stratégiai motor is kb adott, a sok idõt a design és az egyéb járulékos dolgok teszik ki. A story már bõven kész kell, hogy legyen, hiszen a videókat forgatják, szerintem már "csak" a mapperek dolgoznak igazán keményen