"- A mesterséges intelligencia botrányos. A három katonámmal berontok egy terembe, ahol a 4-5 méterre álló ellenség nem vesz észre. (Most már legalább tudom, hogy honnan a játék címe... )
- A grafika teljesen közepes szint. Semmi kiemelkedõ effekt, sõt néhol elég csúnyácska.
- A sztori egy nagy NULLA.
- A pályatervezõk munkája szintén egy nagy nulla. Semmi egyedi ötlet, sõt, szinte minden pálya tök egyforma: szûk utcák, néhány folyosó, szoba, majd megint szûk utcák.
- Ha egy tûzharcban megsérül valaki (én, vagy valamelyik katonám), akkor semmi pánik, csak elõ kell venni az elsõsegélycsomagot, és máris maximumra tölthetõ az életerõt jelzõ csík. Nesze neked realizmus...
Azt hiszem nekem egyelõre ennyi elég volt ebbõl a játékból.
A Full Spectrum Warrior, a Brothers in Arms, a Rainbow Six, a Ghost Rexon, és a Splinter Cell bármelyik része fényévekkel elõzi meg a Close Combatot..."