Egyenletes gázból /kicsivel a legjobb a nyomaték elõtt/ elõször vissza kell venni-ekkor beül az elsõteló-és onnan kuplung./így segít a rugóerõ.
Rángatni nem érdemes az elejét,elég a felsõtesstel hátradõlni miközben emelkedik.
Az idõzítés,és összehangolt mozgás a lényeg.Aztán meg kell szokni a magasságot,és végül hogy negatívban fékkel fogja az ember-így lehet lassulni is.
Az elején mivel nem emeli az ember elég magasra,nagyon hamar kifutja a sebességet,de idõvel ezzel nem lesz gond,mert a holtpont körül már nem gyorsul-vagyis igen keveset.
A váltást nem kell megtanulni-sõt az esések fõleg ilyenkor történnek-ha igazán jól megy az úgyis magától jön.
'lehet hogy nem lehetseges egy 125cm3-s enduroval"
-mókus egy szakadt simson sztárral tanult meg-nem is akárhogy!
Csak olyan helyen gyakorolj ahol egyátalán nincsen forgalom!
Kevés embernek van hozzá kitartása,de szerintem értékesebb dolog mint pöffeszkedni egy többmilliós motoron!