Nem baj ha válogat az ember, sõt! Aki bedõl a rádiómaszlag gagyidömpingnek az nagyon 'kényelmes' ember. Nem akar önállóan gondolkozni, örül h mások (marketinges szakemberek stb.. a legtöbb reklámcégnél gyermekpszihológus team is van) mondják meg neki h mi a jó zene s mi a rossz. A média (ez így többesszám) reklámfolyamai már gyermekkorban mossák az agyat, rombolják az izlést. A fogyasztói társadalom, ..3 vásárolt termékbõl csak 1 hasznos..impulzusvásárló..bla bla
A lemezkiadócégek 3x annyit keresnek mint a szerzõk ill elõadók. Nekik nem érdekük a fáradságos tehetségkutatás, az a jó nekik ha szerzõdéssel agyonbiztosított, készrecsinált popcsapat néhány évig termeli a lét, ha trendi, bulis a csomagolás akkor a célközönséget (tinédzserek) nem érdekli a minõség. 'Énekeseknek' sem IQ bajnokokat választanak.
Az országos- (és helyi-) kereskedelmi rádiókban ez a 'zene' megy meg a hányásszövegû mindenben dilettáns mûsorvezetõk.
:) Tehát megértem h nem hallgatsz rádiót. Ha TVt sem nézel akkor fasza gyerek vagy. :D Fontos h kritikusan figyeld a termékeket. A lemezek között elég erõsen kell szelektálni, minden stílusban. Az ember izlése folyamatosan változik, amit tudatosan nevelhet maga az egyén, vagy a Viva TV.