Én is ezek ellen sztrájkolok, de hidd el azok a mocskos kocsik nagyon istenesek a legtöbb mozdonyhoz képest . Néha kész felüdülés beülni egy jól fûtött, világos, csendes, puha ülésû kocsiba, még ha cigifüst is van, de azt ki lehet szellõztetni, a tiltott helyen dohányzást pedig büntetik (nyugodtan szólhatsz a jegyvizsgálónak) .
A jegyárakról nem tudok semmit, fogalmam sincs mi mennyi nagyságrendileg, de az ütemes menetrend egy marha jó dolog lenne, tõlünk (akár csak 1 országgal) nyugatabbra kiválóan mûködik, csak semmilyen körülmény nincs meg hozzá . Nagyon sok helyen 100 évnél idõsebb technológiákkal dolgozunk, a pályák szarok, a gördülõállomány elavult, így nem csoda ha az ütemes menetrend késik pár ütemet, vagy ki is marad 1-2 ütem . Az irdatlan nagyra hízott bürökráciáról nem is beszélve . Nekem a vasút megélhetés, és onnantól, hogy leadom a szolgálatot, a következõ szolgálatig megszûnik a vasút létezni .
Bosszantó csatlakozást lekésni, fõleg ha lerohanok Bp-tõl Szegedig IC-vel, közben 12 emberrel összeveszek csak hogy haladhassak, hogy elérjem este az utolsó vonatom hazafelé, aztán az elmegy mellettem, mikor járok be a végállra .
Egyébként az le van szabályozva, hogy melyik vonat melyikre és mennyit vár, hüyleség, de van benne logika .