Az orbital rész csak segítség. A velocity match-al a targetnek beállított ojjektumhoz képest megállít (ha tud), a find target sztem akkor hasznos, ha közelében vagy egy ojjektumnak de nem látod, és ez segít megkeresni.
Imfd-vel úgy kell szinkronizálni, hogy elõször is, Rinc legyen 0, a célnál magasabb vagy alcsonyabb pályára állsz(attól függõen, hogy elõtted, vagy mögötted van. IMFD-ben course résznél kiválasztod a tangential transfert, targetnek beadod az iss-t mondjuk. Aztán a TeJ (time to ejection) vagy az MJD értéket elkezded emelni (mjd-vel durván állítasz, TeJ-el meg finomítod), szóval beállítod a pályamódosítás idejét, úgy hogy figyeled a Dis értékét ez lesz majd a legkisebb távolságod a céltól(1 és 15 kilométer között meglesz ez bár jobb lenne, ha kicsit több tizedes pontossággal is lehetne állítani) majd TIn által jelzett idõ múlva, az INS érték mutatja is, hogy várhatóan mennyit kell majd égetned, hogy a célhoz képest 0 legyen a sebességed érkezéskor. Azán figyeled a TtB-t (time to burn), ha 0-hoz ér égeted a hajtómûvet a BT (burn time) ban jelzett ideig, a kiírt módban (pro grade, vagy retro grade), vagy csak rányomsz az auto burn-ra és magától éget akkor amikor kell, és annyit és arra amerre kell. És vársz a TIn-ig, és akkor a Dis-nél kiírt távolságra leszel a céltól. Ott vagy velocity match-al felveszed a cél sebességét, vagy a hud segítségével, lassítasz vagy gyorsítasz, és aztán szokott módon dokkolás. Elég gazdaságos a tangential transfer, mert delta gliderrel, átlagban 4-5 másodpercnyi fõhajtómû égetéssel(ebben benne van a pályamódosítás, majd a célhoz képesti sebbesség csökkentése is) közel kerülsz a célhoz.