DGII-be kevesebb üzemanyag fér, és szabályozni se lehet, hogy mennyi legyen benne, DGIII-ban jupiterig elegendõ üzemanyagot is lehet állítani, és asszem a hajtómûvei is erõsebbek.
Elég jó helyzetben voltak a bolygók, mert ugye a legjobb az amikor a föld, a célbolygó egy vonalban vannak, egyik a nap egyik "oldalán", másik a másik oldalon, én meg mikor elindultam, majdnem ilyen helyzetben voltak kb 4,1 km/s dV-t kellett elérnem induláskor, ez 38% üzemanyagba került.
Az a baj, hogy a marson leszálláshoz, a légkört csak részlegesen lassításhoz lehet használi, mert a légkör ritkasága miatt nem lehet az repülési irányt korrigálni, ezért a bázis elõtt pártíz km-el, hajtómûvel kell a helyes irányra terelni a gépet, nem megy a deorbitáláson kívül hajtómûhasználat nélkül kifutópályát pontosan eltalálós dolog mint a földön. Bár ezt a marson még 2005-ös verzióba próbáltam, de nemhiszem hogy sokat változott volna.
Ezért sem próbálom meg hogy a maradék 2% üzemanyagot felhasználva deorbitáljak, mert nem valószínû hogy eltalálnám a bázist.