Körpályára úgy tudsz állni, hogy elõszöris tanulmányozd pl ezt
Amúgy legegyszerûbben úgy lehet körhöz hasonló pályát elérni, hogy periapsisnál, vagy apoapsis-nál retro/pro grade irányban égeted a hajtómûvet, amíg a kívánt pályát el nem éred. Ûrállomás megközelítését az align mfd használatával, és azon belül a keringési sík egyeztetésével kell kezdeni, majd a sync mfd-vel megközelíteni. Kijelölt kifutópályán, meg rohadt sok gyakorlással, és tapasztalattal lehet landolni. Vannak rá segédeszközök, autofcs(bár ezzel az a baj, hogy full automatikus), aerobrake mfd, reentry mfd, glideslope mfd, deorbit mfd. Én a deorbit mfd, reentry mfd, és az alap mfd-k használatára esküszöm. Bár az elõbbi csak a pályáról letérésben segít, és hogy megfelelõ szögben érj a légkörbe, az utóbbi pedig csak abban segít, hogy ne térj el nagyon a kifutópálya irányáról s kanyarozás közben, de ezen kívül a sima magasság, sebesség, lassulás, sûlyedés adatokkal leszállok ûrsiklóval ahol kell, csak hát gyakoroltam nem keveset, és hát nemkönnyû. Szóval ezzel még várjál.
NASSP meg nagyon pro dolog(mint minden valóságos ûrjármû), szal azzal is várjál még.
Pár magyar tutorial itt van, és ha végre sikerül erõtvennem magamon, és normálisan megfogalmazni, lesz imfd tutorial is :)