Sziasztok! Lenne jó pár(részlet) kérdésem, mivel most,hogy 1-2 hónapja gyakorlom a manõvereket,navigációt egyre gyümölcsözõbb a program sikerélményekben.
1.Ûrsikló: Ti végülis,melyik siklót használjátok,(kieg.) ami viszonylag élethûen érkezik vissza a légkörbe?(verzió,stb.) Hogy lehet az automatikákat ideiglenesen kikapcsolni? Én egyenlõre az alap atlantissal megyek,(20060929+P1)a nehezebb manõverek is már sikerülnek ( manuálisan orbitra állás, ûráll. megközelítés imfd segítségével, stb.), de a visszaérkezés az kriminális, a 40 fokot nem tudom tartani ,ugyanugy mint DG -vel sem, aztán 40-50 km környékén, --akármilyen szögben érkezem-- emelkedni kezd újra.A megközelítés már talán menne,(FSX-ben többször gyakoroltam) bár tudom,hogy a légköri repülés szimulálása itt nem túl jó. Tehát 1-2 trükk ismerete jól jönne. (láttam Sanyix videóját errõl, de nekem ez nem megy:D)
2.Navigációs kérdések: -holdról-földre utazásnál többféle variáció is mûködik imfd-n belül, de eltérõ pontossággal. Az orbit insertnél nagy a
pontosság,viszont nálam amikor már földközelben vagyok nem történik semmi, azaz nem jelzi a fékezési idõt, stb. Ha viszont az AB-t benyomom ,akkor
persze dolgozik,de semmilyen TtB és BT nincs ilyenkor kiírva (ezt értem), viszont hogy kell elõ csalni ezt a félautomata variációt?
-másik gondom, hogyha az ûrbõl(másik égitest) érkezem egy keringõ ûrállomásra, tehát nem az adott égitestrõl szállok fel, akkor mi az energiatakarékos manõver, ha egyáltalán van ilyen,vagy itt is a szokványos lépésekkel lehet variálni, ami ez esetben sok üzemanyag fogyasztással járna,ha a bolygóhoz közelítésnél épp úgy kezdem az orbitra állást,hogy nagyon távol vagyok az állomástól. A síkra állással nincs gondom,mivel ezt az imfd -vel tudom variálni durván (bolygó megközelítés programban pl.). Valahogy késleltetni kéne az orbitra állást?
3.Kiegészítõkkel kapcs.: -FuelMFD valakinél mûködik,nálam lefagy,nyilván verzió gondok? Akkor marad a scenario editorban való tankolás:D
-Resolve nevû mutáns ûrsikló --ami még béta--, hogy lehet mondjuk az air konfigját variálni,(kicserélni pl.a DGEX -ére úgy hogy sikló módjára leszálljon,mert most még egyszerûen lezuhan,ha leveszem a gázt, 20-30fokos süllyedésnél is.(Fs-ben ezt hozzáértés nélkül is meglehetett tenni durva feljavítás végett.)