belépési szög 1 fok, eléérkezés (anticipation) 7 fok (20km-es magasságra állítva). 120 km-en 0 dõlés, állásszög tartó autopilóta(csak a magassági kormányt, vagyis légkörbe lépés esetén a trimmlapokat irányítja, szóval átdöntésnél belenghet az siklót, amit neked kell korrigálni) bekapcs (shuttle fleetnél a b bilenntyû) 70 km közelébe olyan -200 m/s függõleges sebességgel kéne érkezni, ami itt erõsen elkezd csökkenni, -100 m/s-nél. Elkezdhetsz bedönteni, ami nem azért szükséges, hogy jobban lassuljál, mert nem fogsz ha az állásszög ugyanannyi marad, hanem azért, hogy a felhajtóerõ ne emelje a siklót, hanem oldalra pazarolja el. Tehát a kb mach 3-ig a dõléssel szabályozod a zuhanást. -100, -50 m/s között érdemes tartani érzés szerint, úgy hogy 100 km-re a kifutótól 1 km/sec legyen a sebesség, ahol már átválthatsz normál repülésre. Reentry mfd segít hogy lássad mennyire kanyarodtál el a bázis felõl, és mikor kell átdönteni a másik irányba, basesync mfd meg a deorbitban segít.