Sziasztok! Belekezdtem egy fiktív bolygó (rendszer) készítésbe,de a level9 és 10-es felbontású fájlokat valami oknál fogva a konvertálásnál(pltex.-be az "L"pontot választva) úgy jelzi mintha nem pont level9-es, azaz nem 16384x8192 pixeles bmp-t , használnék: 9+ ként teszi be és persze az erdemény is az,hogy összefüggéstelen mozaik részek keletkeznek.Van itt valami feltétel,hogy sikerüljön a konvertálás. A Blue Marble féle paneles változatból indultam ki, azt redukáltam, és raktam össze a megfelelõ pixeles arányra.
Itt jött egy másik gond,ami abból adódott, hogy a level10-es(32768X16384) felbontást kialakítva már nem tudtam a fájlt elmenteni a kizárólagos bmp formátumba,csak 3 félét enged ebben a méretben.(*.PSB, *.RAW, *.TIFF)Ha pedig kisebb részletekben kordinátákra felosztva végzem a pltexben a konvertálást, akkor azt egyként kezeli,nem kínálja fel a következõ bmp fájl bevitelét. A Lunarcell nem igazán jön be, az max level8-ast tud, bár ez lenne a legkevesebb gond vele.Tudtok valami hasznos fórumot ezekkel kapcsolatban? Elnézést,ha kissé off voltam.