Hallani nem hallottam errõl a történetrõl, teljesen kizárni ugyan nem tudom, de elég hihetettlennek hallatszik.
Ami érdemes ezzel kapcsolatban megjegyezni:
-A gázkart nem görcsösen szokták fogni a pilóták, ráadásul nem "átfogósan" fogja alaphelyzetben (itt egy kép egy MiG-21PF pilótafülkéjérõl, lehet látni, hogy a hüvelykújj a gázkar jobb oldalán van alaphelyzetben, és nem alatta)
-A katapultálás folyamán elõször a kabintetõ repül le, majd a hátsó ülés hagyja el a gépet, és végül az elül ülõ. Ilyen esetben valószinûtlen, hogy elõl ült volna az afrikai, tehát a pilóta hagyta el utoljára a gépet. Ugyan tizedmásodpercekrõl van szó, de ha kiképzõ volt, akkor rögtön tudnia kellett, hogy mi történt. Ez eléggé valószínütlenné teszi ismét a dolgot.
-Ha mégis megtörtént, akkor a pilóta darwin-díjat érdemel. Adott esetben egy ilyen "utast" felvinni már magában nagy kockázat, de ráadásul akkor le kellett volna kapcsolni a kezelõszerveket, és valahogy leragasztani a katapultkart. Szóval sajnálkozni miatta tényleg nem érdemes...