King: a legminimálisabb gépigény videókártya esetében a mezei GeForce1 lesz (tavaly legalábbis ezt nyilatkozta Carmack - Õ ugyanis a Doom3 project megalkotásakor a T&L egység bûvöletében élt), és kellõ butítással még akár 1Ghz-es gépen is elszalad, azaz sántikál (memóriára vonatkozó minimumot nem tudok mondani). Kérdés továbbá mennyire lesz optimalizálva a játék (Carmack és csapata ebben nagy varázsló lehet) - azaz a CPU-k és GPU-k számára könnyebben emészthetõ lesz-e, további pluszt adva a sebességnek.
Dikki: minden idõk legbonyolultabb, legöszetettebb játékmotorja a Doom3 engine. Grafikusok számára rémálom: minden egyes modellt elõre le kell renderelni (megalkotni) egy "szuperpoligon" modellben - azaz ahol a modellt felépítõ poligonok száma akár több millió is lehet (!), majd az így megalkotott modellt le kell "butítani" a pár száz v. ezres poligonszintre - jelen gépeink ugyanis csak ilyen modelleket képesek kellõ gyorsasággal mozgatni. Ami viszont elõnye ennek a modellezésnak, az nem más, minthogy a Doom3 modelljei nagyon élethûen hatnak.
Neo: szeretni fogod a Doom3-at, mert Carmack elmondása szerint ízig-vérig akció lesz, bár mint hozzátette - elég rövid.