Én azt gondolom, hogy új stílusok nem igazán lesznek, inkább egyedi ötletek. Például a Dungeon Keeper: végülis egy stratégiai játék, egy RTS, na de milyen, kéremszépen? A Final Fantasy sorozat is "csak" egy kaland, de felfoghatatlan remekmû (történetében, összetettségében, grafikájában, hosszában stb.). Vagy ott a GTA, a Theme Hospital, stb... : én tehát azt mondom, nem egy új stílus kell a posvány felkavarásához, hanem egy ötlet...
Én úgy látom, hogy a problémát (az élvezet megölését) a nagyon_hasonló játékok új és új köntösbe való öltöztetése jelenti. A Syberiából pölö végtelen számú résszel eláraszthatnak, a kinézet változtatása nélkül (sõt, zokon is veszem ha változtatnak!), amíg kitalálnak újabb sztorit, helyszíneket, fejtörõket. Vidámparkos játékból is jöhet számolatlan, ameddig vannak benne új vidámpark elemek...
Szerintem az a gáz, amikor kiadják ugyanazt kicsit felturbózva, kicsit szebb a grafika, erõsebb gép kell hozzá, nem a sivatagban játszódik hanem az erdõben, nem fagyit kell eladni hanem sütit, nem Kalasnyikov hanem HK, nem tank hanem harckocsi. Na ez a gáz szvsz. Ezzel van elárasztva a piac...
Tehát a lényeg szerintem: a meglévõ stílusokat nem horizontálisan kellene nyomatni, hanem vertikálisan, és idõrõl-idõre teret kellene adni azoknak a géniuszoknak, akik ki tudnak találni valami egyedit.