illetve D ami kicsit különleges: Sweep ill. Overhead hozzá fûzõdik, valamint az égbe lövés is; talajon kevesebbez sebez HS-nél levegõben viszont többet, valamint egyéb hatást is kap levegõben...("Knockdown", ill Counterként "Wall bounce" (-falon pattogás))
További támadási lehetõség is van PL: Chippnek: Taunttal a levegõben tud suriken-t lõni (sebzés: 1)
"Command Normal"-ok:
=Normal támadások valamilyen iránnyal együtt nyomva.Mindenk van: 6P, 6HS illetve néhánynak 6K...
Fontos tudni hogy ezek közül a 6P (kiv. Testament-nek) felsõ testi sebezhtetelenséggel bír, kiváló ezért levegõbõl jövõ támadások ellen...
A "Dust":
Overhead, ha talál (míg a talajon van az ellenfél, iletve nincs "támadási sokk" -ban (sebzõdés utáni rövid tehetetlenség))(lényegében csak ha lába a földön van akkor; nem fekve persze) akkor felküldi az égbe pörögve az ellenfelet... itt aztán jöhet egy jó kis levegõbeni kombó...
-Egy kis idõ után miután repül fel az ellenfél (és mész utána 7 v 8 v 9-el) a háttér pirosas havazósra vált, ez egy fontos momentum: egyrészt ez elõtt sokkal gyorsabban tudsz egymásba kombózni támadásokat (csak normalokat, ezeknek a recovery-je lecsökken ekkor nagyon, még nem gatling láncban lévõ támadásokat is lehet egymás után berakni), még olyanokat is amiket amúgy nem lehetne (ehhez nyomva kell tartani a felfelét közben), PL air.Dustot, ha nem nyomsz felfelét közben, 1-et bevihetsz piros elõtt, ha nyomod akkor 2 is befér mielõtt piros lenne a háttér (kombóhoz: itt ugyanis már érvényesül majd a lelökõ hatása a
Dustnak szóval ez nem a legjobb ha itt találna a második Dust, és mivel a Dust jól sebez levegõben érdemes 2-vel nyitni a levegõ kombót (Anji-val én is ezt teszem))(márpedig 2 Dust szintén nem gatlingol levegõben!)
Másrészt - Impossible Dust (késõbbiekben)
"Sweep" - (láb)söprés:
2D vel hozod elõ (Robo-KY-nak nincs csak Ex-ben), Knockdown-ot eredményez (ellenfél kiterül).
Fontos tudni, mit lehet, ha sikerül még bevinni utána... Anji (Faust ellen csak) utána a legyezõs levegõben való megfogását is ráküldheti ezután, vagy pl Fuujin is talál utána... Baiken a szõnyeges támadását beviheti utána (ami levegõbe is küldi így az ellent) stb.
"Throw" - dobás:
Jó sebzés, védhetetlennek számít (csak kikerülni illetve ellene tenni lehet), könnyû kivitelezés. 6H vagy 4H val elõhozhatod (az irány is ettõl függ merre dob, de karitól is függ merre, Potemkinnek különc asszem) ha elég közel vagy az ellenfélhez (de nem túl közel...) (hogy hogyan lehet úgy hogy ne kockáztass sokat, majd a haladó cuccban)
Command Throw - speciális Throw ami egyes kariknak van (Anji, Slayer, Sol, Millia, Eddie, Potemkin, Chipp...) és természetesen spec. input kell hozzá /PL Anji: 632236+HS (levegõbeniek ellen), Chipp: 41236+K.../ Több sebzés jobb
kombózhatóság jellemzi ezeket és persze unblockable ez is.
Air Throw - dobás a levegõben
U.A. mint Throw, csak nagyobb a hatótávja (és levegõben 4 v 6+HS). (nem lehet dobni levegõben ha diagonális útvonalon van a levegõben az ellenfél (pl talajon 7 v 9 et nyomkod az ellenfél azaz kiugrik, ez a fõ védelem throw ellen) + ami a többi throw-ra is igaz: blokk ill sebzés sokkban lévõt, valamint éppen "Recovery"-zõt (="Tech")) (Dizzy-ben, Stagger-ben lévõ ellenfelet lehet...)
Még nem lehet dobni az ellenfelet ha:
- a találat után 6 frame-ig nem lehet dobni az ellenfelet (RC esetén sem)
- a védett ütés ("block stun" azaz védelmi sokk vége után) után 5 frame-ig nem lehet dobni...
- "knockdown"-ban lévõ, azaz fekvõ ellenfelet
- "Tech" után 8 frame-ig (minden ellen eddig sebezhetetlenek ekkor)
"Taunt" és "Respect":
Taunt - gúnyolás:
Miközben ellövöd emeled kissé az ellenfél tensionját..., viszont kb a felénél cancelelni lehet bármibe...
Respect - tisztelet:
(6+Taunt)
Bármikor másban cancelelhetõ...
Lényegük, hogy azt sejtetik, hogy védtelen vagy, mégis ellen tudsz támadni gyorsan, ha úgy dönt az ellenfél, hogy támad, mert
azt hiszi hogy védtelen vagy... persze ezt tudja mindenki innentõl és nem dõl be, szóval...
Chipp-nak sebez is a taunt-ja levegõben...
Itt említem meg, hogy move-oknál a recovery az az az idõ amíg a move bár már nem sebez, de még nem is tud semmit tenni sem (normál esetben).
Míg a "Recovery"-t arra értem amikor a game is kiírja hogy Recovery (azaz kis aura és kiugrasz miközben esel lefele egy találat után (ami után ezt lehet persze)) (elõhozni bármely támadó gomb lenyomásával lehet amikor lehet) (Errõl a köv. részben)