Nekem legjobban a "Daigo"-s, meg a Testament vs. Slayer, meg a Potemkin combo videó tetszik az oldalról. Nameg a Bang, Bang... Bang, Bang, Bang ehe-ehe
Sajna () annyira megteccettek, hogy muszáj vagyok kiírni magamból a kombókhoz is felhalmozott emlékeimet, nameg amiket leírások adtak számba.(Remélem ezzel senkinek nem leszek szálka a szemében )
Na jó hát kezdem; ezeken a videókon két dolog nagyon faszán láccik:
-A sok FRC ill. RC azaz "cancel move"-ok amik piros ill. kék auraként látni egy két pillanatra a kombókban, ezek azonnali abbahagyását eredményezik az adott move-nak ezzel megteremtve a kombók alapját!!! (csak akkor ha talál a move!, erre nem árt figyelni) kivitelezésük:egyszerre 3 attack gomb lenyomásával (ezt be lehet írni EGY gombra is a config.exe és a menü-s beállítással azaz kint beírod hogy pl.: az "R2" legyen az L gomb (exe-ben) aztán a játékban beírod, hogy az L egyszerre 3 gombot eredményezzen (asszem lehet 4re is és 2 re is beírni attól függõen mire használod fortress defensre, dead angle attackra, vagy instant killre (ezekrõl késõbb...khmm)))
Persze nem lehet minden move-ot (F)RC-zni (RC a piros aurás, FRC kék) erre minden karakternek meg van adva melyiket lehet és melyiket nem.
RC fele tensionba kerül, FRC negyedbe de ezt sokkal pontosabban kell beadni (idõben pontosabban, és csak kevés move FRC-zhetõ)
Próba ki! Aztán már ezekkel lehet combókat összepakolni szépen.
Ezek miatt ilyen irdatlan gyorsak és hosszúak azok a kombók a videókban...
(Az overdrive-ok rendre RC-zhetõek...)
-Guard gauge: ha ütnek és védsz, akkor a kis piros csík töltõdik szépen felfele,
ez határozza meg mennyire sebzõdsz, minél jobban feltöltött annál többet sebez az adott támadás rajtad, ha már villog, akkor kapsz szépen kis támadásoktól is sokat nameg akkor már vigyázni kell mert nem tudsz "felállni rögtön" azaz "helyreugrani", hanem lepuffansz mint egy zsák tök (ellenfél kombója ekkor végzetes lehet míg esel le, ha ellövi rád) (Counter attack)
Azaz ha kombót akarsz ellõni, akkor elõbb izzídsd fel az ellen Guard-ját, aztán hajrá mehet a móka... (ha lenti támadással kezdesz akkor kevesebbet sebez u.a. a kombó, azért mert ezzel nagyon könnyû megcumiztatni az ellent és eccerûbb lenne a játék :) )
Ha megütnek viszont lefelé megy a guard és annál kevesebbet sebzõdsz minnél kevesebbre megy a guardod, ezért is a kombók támadásai egyre kevesebbet és kevesebbet sebeznek minél késõbb kerül bele a kombóba pl overdrive 160 sebzése harmadik ütésnek téve már csak (pl) 50-et ad plusszba hozzá!!!
A videókban sokban már villog a guard, ezért nem csoda ha 1 kombós killeket is sokat láttam bennük...
-Instant kill (egyszerre 4 támadás gomb, majd a "piros"-move a karakter listán ellõni)(ja azt mondtam hogy van akinek nincs, de cserébe akkor full tension kell a legutolsó overdrivehoz (Dizzy, Justice))
-Dead angle attack: ez egy fele tensiont igénylõ támadás, amit akkor kellhet ellõni ha támadnak éppen (és védsz) ekkor visszavágsz tulajdonképpen egy pofont neki gyorsan és mehet az ellentámadás!!! (viszont kicsi hatótávú!!!) (védés közben elõre gomb +2 támadó gomb egyszerre)
-Teljes tensiont lehet nyerni a "Burst" segítségvel: viszont támadni kell vele és nem védekezés közben ellõni, akkor sárga aura lesz és ha talál akkor megy fel telibe a tension (dust+1 támadó gomb) (ezt bõven használja a gép ellened magasabb fokozaton biztos)
Asszem még pár alapdolgot fogok irogatni ami megkönnyíti majd az életeteket a gear-ek világában, s szerintem egyáltalán nem magától értetõdõ...
De ha valakit bosszantana hogy FAQ site-ot csinálok lassan a fórumból,akkor rúgjatok valagba és k***olok.(Csak azért írkálok itt magamban, mert ebben a tuttó játékban ezek tényleg az alapmûködéshez tartoznak)
Remélem adtam valami plusszt ami a kombós videókat barátibbá varázsolja eztán...