-billentyûzeten nem tökéletes a játék, fõleg ha ketten játszotok mert egy átlag bill max 3 gombot enged egyszerre lenyomni és ez elég sok mindent korlátoz, pl. eddie tökéletes irányításához gyakran kell 4-5 gombot is lenyomva tartani (ugyanis az "árnyék" egy gomb felengedésekor hajt végre egy támadást, így lehet betárazni a mozgásait), ajánlom a kontrollert esetleg, bár én egyet már tönkretettem viszem is a gariért vissza :)
-Anji guard point mozgásait gondolom nem sikerült megcsinálni, nekem pár hónapba telt míg rájöttem, hogy mit jelent :)
tehát: a messze S, HS, elõreS, elõre HS mozgásokat ha az ellenfél normál támadásaival egy idõben, illetve ha guggolás HS-t alacsony támadásokkal EGYSZERRE hajtod végre (fontos az idõzítés), akkor gyakorlatilag a két támadás semlegesíti egymást és egy másodpercre megfagy a képernyõ. ezalatt a fagyás alatt kell beütni a lehetséges kettõ közül az egyiket : az egyik a sima P, a másik meg hátrafélkör elõre S (vagy mi :)) és a fagyás közben megcsinálja a támadást. az ellenfél ezt kivédheti ha számít rá, bár nem szoktak nagyon.. :)
- ajánlom mindenkinek figyelmébe a dustloop.com-ot, itt karakterenként lebontva nagyon sok hasznos tipp olvasható igazi veterán játékosoktól, akik versenyezni is szoktak (angoltudás szükséges). massato alábbi hozzászólásainak egyikében be van linkelve az echang-féle teljes játék leírás (faq). érdemes letölteni, teljesen megmagyarázza a játék alapjait.
-ez a játék a sebzésrõl szól, ne arra menjetek rá, hogy hányat mutat a combo számláló hanem h mennyit vettetek le az ellenfél csíkjáról :). dustloop.com-on keressetek combokat, és az egyszerûbbeket kezdjétek el gyakorolni, érdemes. a legtöbb combo arra épül, hogyha az ellenfél benyalja az elsõ találatot, akkor a többi garantált. ez úgy lehetséges, hogy bizonyos mozgások átvihetõk egymásba, pl. Slayer elõre HS-e átvihetõ az elõrenegyedkör K/P-be, mégpedig ha az elõbbi végrehajtása alatt ütöd be a negyedfélkör P/K-t. a legtöbb kombó így mûködik, ezen az elven. pl: slayer egyszerû kombó S négyszer, elõrenegyedkör P. a bonyolultabb kombók már igénylik a jump cancel-t (vagy jump install-t)v a roman cancel-t, az elõzõ egy mozgás ugrással való félbeszakítása, gyakorlatilag meg kell nyomni a felfelét egy mozgás közben, az utóbbi-t massato már leírta, de megtalálható az echang-féle FAQban is. a faqban olvasható az is h melyik mozgás jump cancelezhetõ v cancelezhetõ [ez utóbbi jelenti egy normál mozgás pl. HS, P, K, leD stb. ] speciális mozgásba [ami a játék mozgáslistájában szerepel] való átvitelét, ez a hivatalos neve.)