Ennyit tudtak, vagy ugy gondoltak, amit csinaltak boven jo;) De mindenki tudja, hogy 4-6 eve mar a "regi" DX9-re olyan dolgok jelentek meg grafikailag es efektileg, ami extrabrutal volt. Ami nem is zabalt aranytalanul tobbet az eroforasokbol, mert a nagyresze shader-es, hardware-es.
Nem kell ide DX10-11, meg a DX9 sincs kihasznalva rendesen. Sot az rF2-ben sem lesz DX10. De ott az F1 2010 (Codies), latvanyban eleg jo, foleg eso, idojaras, az is DX9.
Az rF1, mint egyszeruen, szabadon modolhato engine jo volt, eppen annyira komplex, amennyire kell. Szimes temakorben meg boven magasra pozicionalt (az akkori LFS/nK/Racer/VGP3 stb. mellett). Es meg bovitheto is volt, a SimBin eleg sok pluszt kihozott belole.
Az rF2-vel majd sikerul majdnem beerniuk az 5-10 eves stilust, kiaknaznak nehany regi DX9 effektet;) Bar amit eddig lattam belole, az sem lesz telejsen 100-as;)