Jol nezett ki sztem is, csak a sok WoW meg EQ2 utan furcsa volt, h nem regeneralodik a HP meg a mana, de tudom ez D&D-ben igy van.
Na de ez miatt pl solozni nem tudtam pl Barbarommal, mert bemesz 1 kuldi-instaba es ha szerencsed van, akkor van rest shrine es 1x tudsz pihenni vele valamennyit, de nem viszi meg maxra sem a HP es mana csikot.
Szoval nekem a stressteszt alapjan eddig az jott le, h vagy nincs meg optimalizalva a kello egyensuly, jelenleg nekem tul neheznek tunt solozni, vagy pedig mar lvl 2 kornyeken arra akarjak kenyszeriteni az embert h csaptosan kuldizzen. Csapatot persze valamiert nem nagyon sikerult szerezni, mondjuk lattam tobb embert is mar csapatban.
Meg attol felek kicsit, h mivel 10 szint a max, nem fognak az alatt a 10 szint alatt annyira elkulonulni a kulonbozo kasztok, mivel aki jatszott mar D&D-t az tudja h lv 10 felett kezd el kulonosen elvezetesse valni a dolog. Pl lvl 1-en nem volt meg palanak Lay on Hands-je, se turn Undead, de ugye alapvetoen harcilag gyengebb mint a harcos, de gyogyitani maga, ud-kat paralizalni meg nem tudott, szal elegge lehetetlennek tun szamomra vele a kuldizes az elejen. Bar azt mondtak az emberkek, h a meele karikkal jobban lehetett boldogulni es h a caserekkel meg nagy szivasok voltak. En wizzard-ot/sorc-ot nem is probaltam, volt 1 pala, 1 barbar es 2 pap. Ezek kozul talan a pappal volt a lekonnyebb es legszorakoztatobb a jatek.
Szoval tetszik is meg nem is, majd meglatjuk mi sul ki belole, remelem meg lesz alkalmam a megjelenes elott kiprobalni, kicsit alaposabban, mint most sikerult.