itt most nem arról van szó, hogy mi újat tud mutatni a wow. bár nekem még elég sokat tud mutatni, mert az endgame-nek (ami köztudottan farmolós marháskodás, de attól még endgame) nagyon az elején vagyunk a klánnal. az a kérdés, hogy a DDO egyáltalán jó játék-e. mert a wow jó játék, minden hibájával együtt.
pont az egyik trailerben láttam, hogy a játék közben néha megszólal egy hang, mintha a kalandmester narrálna. eszméletlen jó ötletnek tartom, de az a baj, hogy kétségeket ébresztett bennem. hány quest lehet, ha mindegyikhez föl tudtak venni szövegeket? persze kárpótol, hogy nem grindelõs, farmolós questek lesznek, de ez kit fog érdekelni, mikor ott állok majd a lvl10 karimmal, és nincs mit csinálnom? nem lesz pvp például. ok, hogy annyira nem érdekel, de egyrészt néha kell, másrészt pl Wowot fél éve abbahagytam volna, ha nincs pvp, mert nem volt nagy guildem és mást nem tudtam csinálni. szóval azt nem tartom kérdésnek, hogy a questek jók lesznek, Eberron világa is tetszik (már amennyire ismerem), csak az a kérdés, hogy mennyi lesz a tartalom a megjelenéskor, és milyen gyors lesz a fejlesztés megjelenés után?
és még vagy száz kérdésem van, amit csak maga a játék tud eloszlatni, a videók nem. milyen lesz a játék irányítása? vajon ugyanakkora szerepem lesz egy partiban bárdként mint papként? nem lesz unalmas harcossal játszani (dnd alaphiba ugyebár)? nem fog zavarni ez a szakadozott támadási mód, ami a körökre osztottságból ered (most így videón keresztül ez az egyik, ami feltûnõen nem tetszett, de lehet hogy változna a véleményem, ha én irányítanám a karaktert)?