Sajnos a farmolas fogalma sok MMO-ban nem merul ki a craftolas altal igenyelt nyersanyagok osszegyujteseben, a jatek egeszet erinti, jellemzoen, vagy foleg a high end tartalmat.
"..a fejlesztok elertek h mindenki csapatban kalandozzon! :D Es ez nagyon jo!..."
Nem tudom, en azert kezdtem el jatszani es jatszok meg most is MMO-kat, mert hianyzott a tarsasag a single RPG-kben.
Ha jol tudom a maganyos hosok sem voltak teljesen maganyosak, nekik is megvoltak a "tarsaik", barataik. Bar e teren meg elegge hianyos a muveltsegem, szoval csak azok alapjan nyilatkozhatom, amiket mar olvasam, lattam.
Ha kellokeppen nepszeru lesz a jatek (es sztem meltan lesz nepszeru, tekintve a D&D szabalyrendszerek tobb mint 30 eves sikeres multjat), akkor mindig nagy esellyel fogok csapatot talani, ha nagyon nem megy, akkor alakulni fognak klanok, ne adj isten magyar klan is, es akkor a klantagokkal megoldom. Ettol nem felek. A lenyeg a kommunikacio.