Természetesen ez már régen nem DnD, hiszen azt nem ilyen tipusú játékra tervezték. A gondok eredete ott kezdõdött hogy az unatkozó high end kariknak kellett valamit adni különben ott hagyják a játékot. De a casualok számára sem lehet játszhatatlanul nehézzé tenni a dolgokat.
1. A high end zerg leküzdésére betették a rendszerbe Dungeon Alert-tet.
2. A Casual játék segitése érdekébe betették a dungeon szinteket (solo,normal, hard, elite), valamint a dungeon scalling-ot.
3. A high hardcore játékosok számára pedig az epic instákat.
Miközben ez mind elkészült és egyre erõsebb mobok egyre jobb itemeket dobáltak, valamint a shroud és cannith crafting révén itt is megjelent az amúgy rendszeridegen craftolás, az AC gyakorlatilag broken beyond repair lett.
A minmax többször TR-ezett high end karik lazán szólózzák a közép nehéz raid instákat, ami más mmoban elképzelhetetlen. Az AC nem jelent semmit mert elérhetõ a sérthetetlen félisten állapot, ahol a mob csak +20 mellett képes megütni, és még ott is akkora a DR, hogy lazán ki lehet gyógyítani potionból, és ez csak grind kérdése.
Szóval szerintem nagyon jó dolog az AC revamp. A középmezõny számára egyértelmûen javítja az esélyeket. Végre elérhetõ az hogy MINDEN AC pont jelent valamit nem csak a max vagy határ AC.
És a raideket, és az epic instákat se lehet olyan egyszerûen majd szólózni pl scrollfarm érdekében.
A felvetésed miszerint race korlátozott legyenek a classok, teljesen érthetõ bár én most is WF wizardot meg monkot tolok, ami szintén egy vicc. Valamint a bétában WF druidát csináltam :D. Viszont én azt nem szeretem amikor kevert osztályú korcsokkal vagyok körülvéve. Minden karim tisztavérû és az is marad :D