a játékban van hõs, és világ mentés. úgy rémlik, hogy ha éppen nem egy misszió kellõs közepén vagy, akkor tudsz bármmikor teljes mentést készíteni. jó pár játék hasonló elven mûködik, példákat nem mondok.
ha beakad nálad, akkor vagy vmelyik ram, vagy videókártya nem képes rendesen frissíteni, esetleg a drivert nem szereti a program, és codec probléma is lehet. szóval ez nem a játék hibája, hanem a gépedé.
a lények nálam nem termelõdtek újra, csak ha átmentem másik helyszínre, aztán vissza.
vannak hibái a játéknak, tény, de olyan nem létezik, hogy tökéletes legyen valami, mivel ez csak egy fogalom. 3 éves a program, és konzol átirat, szóval vannak bizonyos korlátok, és a bugok meg miegymás. de minden hibája ellenére szerintem egy remek kis játék, sok-sok lehetõséggel, ami kárpótol szinte minden miatt (sérüléseid megmaradnak, választott kaszt alapján karaktered külleme változik, jó vagy gonosz oldal alapján kinézet, és az npc-k viselkedése változik, rengeteg választási lehetõség, és még sorolhatnám). a történet nem volt kiemelkedõ, de nem is kellett ehhez semmi komolyabb, így volt jó, és még most is így jó, ahogy van.
és ha olyan "szar" játék volna, nem csinálnának második részt belõle.
egy kis segítség, hátha hasznát veszed: egy stílusban harcolj (kard, íj, varázslat), és akkor arra kapsz pontokat, így növelheted a sebzésedet legjobban. vannak bizonyos potik, melyek tapasztalati pontokat adnak, és annál többet kapsz, minél nagyobb harci szorzónál iszod meg. kardozáshoz hasznos képesség, amikor ugrik egyet a karakter, és ha van közelben ellenség, annak a háta mögé kerülsz. ilyenkor esélye sincs. nyílnál a többszörös nyílvesszõ, ami elég nagy sebzést okoz. van vmi dobbantás is, amikor a közelben lévõ ellenségek elesnek. okosan kell használni a képességeidet, és nem lesz ellenfeled.