(Worthplaying) November 23-án kerül boltokba Oliver Stone mozifilmjének számítógépes adaptációja. A STALKER fejlesztõcsapata ezúttal RTS játékban remekel, ahol hõsökkel erõsített, hatalmas seregeinkkel földig rombolhatjuk a kiszemelt városokat és fosztogathatunk. Alexander legnagyobb ellenfeleivel - Dáriusz perzsa királlyal, Pórosz, indiai királlyal és Nektanebó, egyiptomi fáraóval - is hódíthatunk.
A játék elején megszabadított parasztokkal várost építtetünk. Lehetõleg ne küldjük rohamra szegény földmûveseket, mert a haramiák pillanatok alatt zalai felvágottat csinálnak belõlük és a kevés túlélõ meg sokkal hosszabb ideig elkínlódik a város felhúzásával. Bal egérgombbal kiválasztjuk, jobbal pedig hadba küljdük gyorsan megtermelt buzogányos vagy kardos harcosainkat.
Utóbbi fajta szinte mindenen - íjászokon, lovasságon - átgázol, és automatikusan nekiugrik az útjába kerülõ ellenfélnek, szóval lehet másfelé figyelni, például a katonákat lelkesítõ hõsökre. Alexandert meg a társait mennyei fénysugár világítja meg. Hatalmasat sebeznek az ellenségen, de ha Alexander meghal, vége a játéknak, ezért figyelni kell a fickót.
A mikromenedzsment majdnem teljesen automatikus, ha mezõre küldöd a parasztokat azonnal elkezdenek aratni, csak az építésnél kell megmondani nekik, mit akarsz felhúzni. A 3D motor eléggé impresszív, úgy látszik a STALKER csapat készült nagyon már a Heroes of Annihilated Empiresre, mert az Alexanderban 8000 harcosodat mutatják egyszerre a képernyõn! Egyébként egy hadsereg simán álhat 64.000 egységbõl is. Hatalmas harcok bontakoznak ki és messzirõl-felülrõl nézve tényleg olyan az egész tumultus, mint a filmen. Egész jó kis RTS alkotást kalapálgatott össze a GSC Game World. Várjuk a STALKER-t meg a HOAE-t!