(HW Insider) A GSC Game World fantasy trilógiája, a Heroes of Annihiliated Empire stílusa végre kikristályosodott. Yevgen Grygorovych projektvezetõ a valós idejû stratégia és a szerepjátékok ismert jegyeit mixelte össze, remélvén, hogy sikerül egyedit alkotnia, s az RTS vs. RPG nevet adta néki. A játékban az RPG játékoktól megszokott módon pumpálhatjuk az égbe kedvenc hõsünket, miközben masszív erõdítményeket, városokat emelhetünk a semmi közepén és végeláthatatlan seregekkel hódíthatunk.
Kétféleképp végezhetünk a játék történetével. Az egyik módja hõsünk félisteni szintre történõ feltápolása, amikor már olyan erõs lesz, hogy King Kongot magát is képes két kezével felemelni és az ellenséges seregek közé hajítani, de ha nincs kéznél egy méretes hegyoldal, akkor saját maga is képessé válhat teljes hadseregek leigázására. A kevésbé hentelõs kedvû játékosok saját birodalmat építhetnek és harcosok ezreit rekrutálva taposhatják el az ellenszegülõket.