Ehh, miért is nem lepõdtem meg azon hogy nem sikerült megjavítani a telefont...
Bevittem a Westendben lévõ kis szervízbe. Elõször arról kellet meggyõznöm az alkalmazottat, hogy nem az MSI Starkeyyel van a baj.
"Õszerinte azzal van, mert a nokia az X-microt ajánlja hozzá". (Persze kipróbálni nem lehetett, mert biztonsági okokból nincs USB bemenetes számítógép a boltban ). Mondtam neki hogy másik 6230al tökéletesen mûködik az MSI, és próbáltam telefon-telefon közötti adatátvitelt is, aminél szintén megszakad a nagyobb fileok átvitele.
Mondtam neki hogy próbáljuk már újratölteni a software-t (legújabb van rajta, de tuti hibás). Namost az hozzátartozik a történethez, hogy a telefon Írországban lett megvéve, aminek elvileg nem kéne gondot okoznia, mert EU-s országban vettem, és mivel Mo. EU tag, ezért a szervízeknek minden további gond nélkül segíteniük kéne rajtam. Elméletileg. Gyakorlatilag arra nem voltak képesek, hogy egy softwarefrisítést elvégezzenek a telefonon (kb 2-3 perc?), merthogy külföldön vásárolt telefonnal õk semmit nem csinálhatnak, nekik azt be kell küldeni a központi fõfõ szervízbe, ahol majd utánnajárnak és eldöntik a számla alapján, hogy tényleg EU-s é a telefon.
Nem mondtam, mert éreztem a rác reakcióiból hogy a válasz úgyis egy hangos NEM lett volna, de a számlán ott volt a bolt telefonszáma ahonnan a telefon származik. Mennyi idõbe telt volna felhívni õket, és egyeztetni? Bár ahhoz gondolom már kellett volna angol tudás, ami persze luxus. Ilyekor jön ki sajnos hogy Magyarország mennyire balkán még, és nem EU.
Kb 3 perc lenne frissíteni a softwaret a telefonon, de nem, én küldjem be a fõszervízbe, ahonnan állítólag 1 héten belül visszajön majd. (Igen, HAHAHA, tapasztalatból tudom hogy az az 1 hét legalább 4 hét. Ha nem több)
Holnap visszamegyek, hátha egy másik alkalmazott lesz akibe szorult némi segítõkészség.