Naszóval, asszem errõl kimerítõen tudlak tájékoztatni, tegnap délután-este-éjszakai tapasztalatok alapján.
Grafika elõször, mert ez az egyszerûbb: a GT4-ben szebbek a pályák (Tsokuba és Nordschleife mindkettõben van, az utóbbi a GT4-ben sokkal jobb) a saját pályákkal nincs gond, jól néznek ki. Autók modellezése nagyon jó, sztem partiban van a GT-vel.
Ami ezt a játékot számomra jobbá teszi a GT4-nél, az nem a grafika, hanem a szimuláció. Itt végre az autó úgy viselkedik, ahogy kell. Már az elsõ pár körben mosolyra húzódott a pofám az autó reakcióitól. (term. minden segítség kikapcsolva) Ahol kell csúszik, ahol kell tapad. Végre lehet helyben fordulni erõbõl, és van kupplung is. Az automata váltó az automata váltó, nem robotváltó. Ami a GT-ben van az nem automata. Van itt is shift assist, helyetted kapcsolja a manuális váltót, de vannak automata váltós autók. Nagyon lehet érezni a kapcsolatot a gumi és a pálya között. A murva az murva, nem jégpálya vagy fû, képes az ember kanyarodni is rajta, érzed, h fogja a gumi, de nem úgy mint az aszfaltot ehh... nehéz leírni. Sajna nincs kormányom, azzal isten lenne a játék! Ebben végre megtaláltam a hasonlóságot a valóság és a szimuláció között. A GT4-el sincs baj ha egyedül mész egy pályán, teljesen jó. De a szélsõséges helyzeteket nem kezeli le elég jól, az Enthusia pedig igen. Meg az apró különbségek ugye, pl. a leszabályzásig forgatott motor hangja, ahogy dadog, a kézifék mûködése, váltások utáni enyhe kupplungcsúsztatások, ezek mind-mind hozzáadnak az élményhez. Az autó beállításai sokkal egyszerûbbek, de minden fontosat be lehet állítani így is. A változtatások az autón jól érezhetõek, de ezzel nem volt gond a GT-ben sem.
Pár negatívumot is mondanék: engem idegesítenek a pályán keresztben villogó vonalak, amik az idõmérõ pontokat jelzik, a zene szar. Mást még nem vettem észre de még csak egy pár órát játszottam vele. folyt köv.