Szép az Enthusia, de a GT4 egyértelmûen szebb, az autók is. A modellezéssel tényleg nincs gond, de a kis csillanások, pláne tükrözõdések...
A fizikával én is épp úgy voltam elõször, mint Duc. Megszállottként elõször letoltam a Driving Revolution módot full S-re, meglett az össez autó ezáltal Free Playben. :D
Itt még mindig tetszett.
Ezután kezdtem el a fõ játékmódot, aminek a neve ha jól emlékszem Enthusia Life (nem vagyok ebben biztos).
Itt mentem egy darabig, de nagyon hamar ráuntam.
A fizika is, ami az elején tetszett, már nem volt az igazi. :-\
Okos dolog, hogy csak akkor kapsz valami extrát versenyek után, ha nem koccolsz és nem mész le a pályáról - legalábbis free race módban biztos így van.
És ami ebben a nagyon jó, hogy nem iagzán kell attól tartani, hogy az ellenfelek miatt kapsz fekete zászlót. Van egy visszajátszásom amit direkt az AI miatt mentettem el. Tsukubában a hosszú egyenes elõtti visszafordítóban fordultam, mellettem egy ellenfél. Már éreztem, hogy ennyi volt a versenyem, ki fog lökni (GT miatt van ez az érzés...) és nem, még csak koccanás sem volt. Külsõ íven voltam és a GT ilyenkor kigyorsításkor, ha mellette vagyok simán leszorít, az Enthusia nem. Ez egy nagyon kellemes meglepetés volt.
Még egy nagy elõny a murvás pályák, ahogy azt már elõttem leírták.
Fizikára összességében kb egy szinten van a GT4 és az Enthusia, lassabb tempónál az Enthusia jobb, gyorsabbnál pedig a GT4. Az Enthusia nagy elõnye továbbra a csapatás, rugatás, gumifüstölés, madmax-körözés, GT4ben tényleg vicces, ahogy egy erõs, hátsókerekes autó viselkedik, ha kitekert kormánnyal, bõgõ motorral leugrasz a kézifékrõl...