Shader, meg hasonlók annyira azért nem nagy cucc. Helyette vannak silicon grapics féle grafikai megoldások. Star Wars is egy dologban volt jó. Korához képest elég durva grafikai megoldásokat alkalmaztak benne, amivel akkor többet lehetett kihozni mint most a dx-el. Inkább a dx könnyû programozása lehet az amivel sokakat megfogtak. Ne említsem a Babylon5-öt (jajj micsoda eretnekség, hiszen azt A4000-el + Toasterrel csinálták) melynek bár manapság nincs valami nagy filmes-grafikai színvonala, de jobb egy raytrace mint egy dx-es grafika. Ja hogy azt renderelték nem real-time egy csomó géppel egyszerre. Hát igen, de ha ennyire növekszik a számítási teljesítmény, akkor meg lehetne próbálkozni egy ilyen megoldással, csak 3d kártya helyett erre kéne célhardware. Viszont akkor nem lehetne ám mindig új vidkarit rásózni a népre, ami egy kicsit is jobb játékhoz már jobban kell mint az eddigi vidkari...