1. A goodsot is ugyanúgy depokba, vagy állomásokra tudod beszállítani. Egy városban minden egyes épületnek van befogadó képessége az árukból, ugyanígy goodsból is. Ha a lerakott állomásod/depód hatókörében elegendõ goods-ot fogadó épület van, akkor megjelenik ott mint "acceptable". És máris fogadja a goodsot. Nagyjából az 1920-as évek környékén fejlõdnek olyan szintre a városok, hogy tudjanak ilyent fogadni.
2. Véleményem szerint, a szállított áru mennyiségétõl, és a szállítás egy kockás távolságra jutó idejétõl. Utóbbit megtalálod minden egyes vonatod ablakában, az utolsó elõtti fülön. Minél távolabbra, minél gyorsabban, és minél többet szállítasz, annál több pénzt kapsz érte.
Én pl passangert szállítottam épp a minap egyik sarokból a másikba, és csodálkoztam, hogy miért nem tejel a vonat, amikor megérkezik. Egész egyszerûen hosszabb idõbe telt, mint amekkora távolságra vittem. Értsd: pl 295 kocka távolságba vittem, de 296 napba telt = 0 EURO haszon.
3. Van értelme. Nekem tejeltek rendesen, de fontos, hogy egyenes útvonalakon, és waypointokkal segítve vidd a buszokat. Nagyon könnyen eltévednek, és nem is kerülnek elõ.
4. Szenet szállíts :) válassz egy területet, ahol 1 erõmû, és tö9bb szénbánya van, és több vonattal valósítsd meg egyszerre a szállítást. Ehhez bármennyi hitelt felvehetsz, mert ha egyszer beindult, pár év alatt visszahozza. Én így kezdtem.
5. A terminálban a busz tud full loadra várakozni, és egyszerre több busz is várakozhat. A megálló, az csak megálló, megáll, és amennyi ember épp ottvan, azt elviszi.