A Mod-okról annyit hogy felét sem volt még se türelmem, se idõm kipróbálniobár a Long range mod-hoz volt szerencsém. Rengeteg új egység van benne, terepfestés, meg minden. Csináltam egy single pályát, tesztelésre hogy szuperálnak benne az új egységek. Szépek voltak, de a mereven álló, benzint fogyasztó lovaskocsitól herótom lett....
Szerintem ha több idõt fordítanának egy-egy Mod-ra, akkor talán még élvezetesebbé tennék a játékot.
A Real Combat Mod - nevébõl fakadóan a valós harcokat próbálja meg modellezni. vagyis itt van meg leginkább a lehetõség arra, hogy történelmileg korrekt csatákat játsszunk újra vele.
Persze a tökéletesség soha nem érhetõ el teljesen - de megközelíthetõ.
Így kezdtük el tavaly decemberben korhû multiplayer pályákat csinálni, mert szerintem egy élõ ellenfelet semmilyen agyafúrt skriptezés nem tud helyettesíteni. Ugyanúgy, mint az fps játékoknál.
Néha idegesítõ, hogy a pontonhíd kellõs közepén fogy ki a benyó a tankokból, és egy teljes felvonuláshoz nagy pályán néha 3-4 feltöltés is kevés; azonban egy hadvezérnek nemcsak a harcban és a taktikában kell jeleskednie, hanem a katonáiról való gondoskodásban is, hogy azok mindig készen legyenek a bevetésre.