a lendkerékkel addig forgatod a fõtengelyt iletve a dugattyút amíg felsõ holtpontba nem kerül, és onnan vissza 1,8mm-t, a dugattyún mérve, ha megvan akkor a lendkerék és a blokkon húzol alkoholos filcel 1-1 vonalat ugyanazon a ponton, és nagyjából oda fordítod az alaplapot ahol a jel egybeesik és közben megszakító is nyit, majd stroboszkóppal leellenõrzöd a beállítást.
ha a lendkeréken a jel visszább van mint a blokkon akkor az alaplapot elõrébb(jobbra) kell forgatni annyit amennyi eltérés volt, ha a 2 jel egybeesik akkor jó a beállítás, nem kell többet bajlódni vele:)
ha nincs stroboszkóp akkor próbáld meg szemre minnél pontosabban beállítani(strobi nélkül nem lesz olyan pontos, de mûködni fog).
tilsztoroshoz:
ugyanaz mint az elsõ, de itt mindenképp kell stroboszkóp, különben veszett ügy.