irkalod itt a baromsagaidat a "tipikus vw hozzaallassal"
mirol beszelsz egyaltalan ?
az, hogy neked rossz tapasztalatod van 1 szalon miatt, az nem azt jelenti, hogy mind ilyen
mikozben irkalok, olvasom a kovetkezo baromsagodat :
"Az 1.4-es 8 szelepes, 60 lovas harmas sokkal dinamikusabb volt (jobb volt vele elozgetni), mint az 1.6-os 105 lovas negyes."
megint nem tudod hogy mirol beszelsz, de sebaj
vezettem nem egy harmas golfot, volt 1.4-es, gt, es vr6 is a seggem alatt, most pedig egy 4-es golfom van, tobb mint 1 eve.. nem akarmiert
jobb volt elozgetni vele.. hat ez nevetseges
csak az ertekeket vegyed, es rajossz maris hogy mekkora butasagot beszelsz
a 105 lovas 16 szelepessel barmikor lenyomom a 2.0 8szelep calibrakat (pl)
ennyit a dinamikarol
nepauto ?
nem gondoljatok, hogy ha szar auto lenne a vw, akkor nem lenne nepauto ?
vannak hibak, de hibak mindenhol vannak, hisz egyik auto sem tokeletes
akarmennyire is vw fan vagyok, tisztaban vagyok azzal, hogy a nemet motor meg sehol nincs egy japanhoz (pl honda)
viszont a nemet mar felszereltsegben le tudja verni a japant, es ez teny
a franciakrol meg inkabb ne beszeljunk... 1 eves primerankban komplett morotcsere volt, utana is egyfolytaban szarakodott, vegul 4 millioert lehetett eladni a 9 millios kocsit