Hát igen, pc-n a fasttracker2 elgondolgodtató volt.. :))
Amúgy is keveset játszottunk, inkább játékot fejlesztettünk.. az ft2 adta volna a kezdõ lökést, de akkorra a 3d editorunkat már átraktuk pc-re.. A gémet ott is fejeztük be vele. A mai napig megvan még.. :) a játék kiadása után is elképesztett pár embert, miket tudott.. dos alatt.. kezdve a textúrázójával.. :)) még most is van benne olya cucc, amit nem tud egy modellezõ se.. :)
Egyszer régen, mikor megjelent a soundblaster2, és jöttek bemutatót tartani, megijedtem, hogy kész, az amigának annyi. Aztán már csak röhögni tudtam, hogy hogy lehet azt a hardvert komolyan venni, és olyan mega-marketing dumát hozzá nyomni(az elõadóktól), amihez képest az amiga 10 évvel elõzte meg a korát.. már az amiga 1000-ben is jobb volt, mint az sb2..