lehessen "érezni", hogy a kocsinak van súlya. ez volt a legfõbb különbség az nfs elsõ és a többi része között, az elsõben érezted, hogy a kocsinak van súlya, tehetetlenségi erõket érezted, ha csúszott, vagy borult, a többi részben meg csak egy súlytalan vmivel száguldoztál fékezés, lassítás nélkül. aki már játszott igazi szimmel, az megtudja különböztetni a jót, a nem annyira jótól, pláne a szartól :)
nem tudok neked szakszerû definíciót adni, mert nem szakértõ vagyok, csak egy játékos, aki már majdnem 10 éve próbálja megtalálni a jó autós szimulátorokat.
az elsõ ilyen az f1gp elsõ része volt, majd a 2., aztán nfs elsõ része. aztán egy kis szünet után a live for speed, a nascar racing 2003 ill. a gpl. (nem megjelenési sorrend, hanem, hogy mikor találkoztam velük) szerencsére kb egy éve már kormánnyal is tudok nyomulni.