Szerintem meg igenis nagyon jó az NFS elsõ része. Ott volt 8 kocsi + a bónuszkocsi, és mindegyik máshogy viselkedett. Pl. A Ferrari szinte atomstabil volt, alig csúszkált (ill. csúszkált, de könnyû volt megtartani az úton), a Dodge Viper meg a Porsche csúszott rendesen, könnyû volt velük kifarolni, ha nem ügyeltél eléggé...
Ha szerinted a Porsche szimulátor, akkor az 1 is az.
Maradjunk annyiban, az összes NFS közül az összes inkább arcade jellegû, kivéve az egyet meg a Porsche-t.
Mellesleg a Porsche-ben nyugodtan be lehetett venni a legtöbb kanyart 200-al is egy kis trükkel: jött az éles kanyar, te nekimentél a korlátnak. Ugye átlagember máris elkormányozza a kocsit a korláttól. De viszont ilyenkor össze-vissza csúszott a kocsi, meg néha fel is borult. Na, arra kellett kormányozni, amerre a korlát volt. Ekkor csúsztál volna kifelé a pályáról ezerrel, de a korlát szépen megtartott, tovább száguldhattál 200-zal, és mire kiértél a kanyarból, a csúszás is véget ért. Ennyit a szimulációs részrõl. Az egyben ilyenre nem volt lehetõséged. Ott kanyar elõtt le kellett fékezni a megfelelõ sebességre, mert különben úgy kimentél szántani, mint a pinty.
Szóval, ha nem is tökéletes szimulátor, de azért az arcade-tól igencsak távol van...